Kako poteka rezervacija?
Rezervacijo opravite preko MyPlanly, telefona ali e-pošte.
Kako dostopam do igrišča?
Igrišče in garderoba sta zaklenjena s PIN kodo, ki jo prejmete na vaš telefon 2 uri pred začetkom rezerviranega termina. Pri večernih terminih si reflektorje prižgete sami.
Kaj storim po koncu igre?
Prosimo, da igrišče pustite v urejenem stanju, ugasnete reflektorje in zaprete vrata. Vrata se po odhodu samodejno zaklenejo.
Ali se lahko igra v dežju?
Da – visoka streha nudi odlično zaščito pred soncem in dežjem. Igra ni mogoča le v primeru močnega vetra, ki zmoči igrišče s strani. Če je igrišče zaradi vremena neuporabno, rezervacijo brezplačno odpovemo.
Ali je možno najeti opremo?
Da – najem loparja znaša 5 € z DDV na termin. Na voljo so različni modeli (za začetnike, ženske, otroke ter naprednejše igralce) različnih znamk loparjev (Babolat, Wilson, Head). Žogice so vedno brezplačno na voljo v košari.
Ali je možno kupiti opremo?
Loparjev ne prodajamo, je pa mogoče kupiti žogice in gripe.
Ali lahko igram z družino?
Seveda – tudi otroci so dobrodošli. Za najmlajše (4–7 let) imamo otroške loparje, za starejše otroke in ženske pa lažje loparje.
Ali lahko zakupim redne termine?
Da – na voljo je zakup rednih terminov ter paketi po promocijski ceni (10 ali 20 terminov). Za več informacij nas kontaktirajte po telefonu (051 275 000) ali preko e-pošte (info@pinpadel.si).
Ali lahko kupim darilni bon?
Da – darilni boni so na voljo po ceniku terminov. Veljavnost je 1 leto od izdaje, koriščenje pa poteka z uveljavljenim postopkom rezervacije preko MyPlanly, telefona ali e-pošte.


