Kako poteka rezervacija?

Rezervacijo opravite preko MyPlanly, telefona ali e-pošte.

Kako dostopam do igrišča?

Igrišče in garderoba sta zaklenjena s PIN kodo, ki jo prejmete na vaš telefon 2 uri pred začetkom rezerviranega termina. Pri večernih terminih si reflektorje prižgete sami.

Kaj storim po koncu igre?

Prosimo, da igrišče pustite v urejenem stanju, ugasnete reflektorje in zaprete vrata. Vrata se po odhodu samodejno zaklenejo.

Ali se lahko igra v dežju?

Da – visoka streha nudi odlično zaščito pred soncem in dežjem. Igra ni mogoča le v primeru močnega vetra, ki zmoči igrišče s strani. Če je igrišče zaradi vremena neuporabno, rezervacijo brezplačno odpovemo.

Ali je možno najeti opremo?

Da – najem loparja znaša 5 € z DDV na termin. Na voljo so različni modeli (za začetnike, ženske, otroke ter naprednejše igralce) različnih znamk loparjev (Babolat, Wilson, Head). Žogice so vedno brezplačno na voljo v košari.

Ali je možno kupiti opremo?

Loparjev ne prodajamo, je pa mogoče kupiti žogice in gripe.

Ali lahko igram z družino?

Seveda – tudi otroci so dobrodošli. Za najmlajše (4–7 let) imamo otroške loparje, za starejše otroke in ženske pa lažje loparje.

Ali lahko zakupim redne termine?

Da – na voljo je zakup rednih terminov ter paketi po promocijski ceni (10 ali 20 terminov). Za več informacij nas kontaktirajte po telefonu (051 275 000) ali preko e-pošte (info@pinpadel.si).

Ali lahko kupim darilni bon?

Da – darilni boni so na voljo po ceniku terminov. Veljavnost je 1 leto od izdaje, koriščenje pa poteka z uveljavljenim postopkom rezervacije preko MyPlanly, telefona ali e-pošte.